最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

3.20.2012

e.l.f. 長期團購(第一團!)

Best Blogger Tips
e.l.f. studio brush set USD3優惠終於完滿結束!
反應非常之咁熱烈,好多謝各位支持!^^  

有見及此,mrs. big apple決定開團長期團購e.l.f. ,
最低消費USD25,滿30件即截單
詳情如下:
  
價錢計法:
分兩期付款,報價比你o既係第一期

第一期=商品價錢x10
(已包商品價錢+sales tax+服務費)  
第二期=美國境內運費(shared!)x8+國際運費+包裝費HKD5  

e.l.f.美國境內運費USD6.95,我會按order重量比例除開。  

我地會集合其他order一齊寄番香港
所以國際郵費同樣係按order重量比例除開。   

香港速遞費另計到付,由HKD20-50不等,視乎地區而定。  

有興趣可以email / 留facebook inbox message以下資料比我:
mrsbigapple.ny@gmail.com 查詢報價!  

英文姓名:
商品網址:
商品編號、顏色、數量:  
其他詳情email再答。  

"like"我facebook啦,我唔會齋開唔update 咁核突o架!  

thanks!^^  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...