最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

5.09.2012

有關第二期費用o既疑問

Best Blogger Tips
我地覺得真係有需要o係度澄清一次。 

每次報比大家o既價係第一期收費,即係

=USD(貨品價格+美國境內運費)x(1+銷售稅) x (1+服務費) x 匯率 8 

第二期=USD美國寄香港運費 x 匯率 8 + 包裝費HKD5 運費USD4-8一磅,已包保險(不足一磅亦作一磅計算) 

有時客人會問我地「咁第二期費用即係大約幾多呀?」,其實呢個問題往往係最難答o架。一,郵費係根據重量而定;二,我地真係未見到實物,未知佢地o既packing係點,而packing亦好直接影響重量;三,保險係根據商品總值去計算,每個商品價錢都唔同,咁當然郵費同保險都會唔同o架啦!之所以我地寫定個range USD4-8一磅就係咁解! 

如果客人要我地估價,我地都只可以先用最低o既郵費USD4一磅去估。所以客人問到o既話,我地都會講得好清楚比佢地知,呢個只係一個「估價」,同實際郵費一定係會有出入,呢個我地係冇辦法控制到,唔好意思。再者,郵費唔係我地袋,係快遞公司袋!你嘈我都冇用o架... V_V

希望大家明白!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...