最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

6.30.2012

徇眾要求再開團,6月A&F, Hollister快團!

Best Blogger Tips
*已截單並訂購!多謝各位支持!:D*


每個牌子滿10件成團,教你地點睇Clearance啦:

呢度然後click左邊menu "by rating"
你見到rating 高而又係United States o既你就可以試是但一條
然後打A&F / Hollister o既link就可以睇到Clearance 0架喇!
如果一條link唔得你就逐條試,一定會有條睇到

為免d好貨好快比人買哂
一滿10件成團,max. 20件
6月29號 11:59pm 截單

*confirm o左 order o既客人
一定要比o左第一期我地先會幫你落單*
我地會嚴守呢個團購規則,絕無例外!

訂唔切0既客人唯有等下一團,敬請原諒!

團購方法:

揀好想買o既貨品之後,請email / facebook inbox
以下資料比我地:

英文姓名、商品名稱、圖片、網址、呎吋、顏色

我地分兩期付款,報比你o既價係第一期:

第一期DEPOSIT
HKD=USD商品總值 x 10
(已包商品價錢+sales tax+服務費)

我地採取多除少補o既計算方法
即係如果第一期收多o左,我地會o係第二期扣番錢
相反,如果第一期收少o左,我地會o係第二期補番錢
絕對唔會食你價!

第二期
HKD=(USD美國境內運費+國際運費) x8 (約USD8-9一磅已包保險)
+包裝費HKD5

美國境內運費會計人頭平均除開。

我地會集合其他order一齊寄出
國際郵費同樣係share,按order重量比例除開。
保險費則根據商品總值而定。

香港速遞費到付。由HKD20-100不等,視乎地區及重量而定。
如果貨品太重有需要加收速遞費用,敬請留意。

成功買到o既話我地會等到寄番香港之後
再計算第二期費用,然後發出通知比你地繳付第二期錢。

貨到香港而我地又收o左第二期錢就會安排速遞送貨
如果買唔到貨品,我地一定會退番錢比你地!

分兩期比錢o既好處就係,我地第一期收多o左o既話
會o係計算第二期o既時候扣番
相反,如果收少o左就會o係第二期補番
絕對係公平o既收錢方法,唔會食你價!
快d叫埋d friend一齊落單啦!:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...