最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

8.22.2012

kate spade Surprise Sale快快快快團 [已截單兼訂購! 多謝支持!:D]

Best Blogger Tips

已截單兼訂購!


多謝支持!:D


kate spade Surprise Sale團購 
22號11:59pm 截單!

團購方法:
為o左節省時間,我唔報價喇,你地揀好想要d咩就將銀碼 x 10,
即刻過deposit去我地HSBC戶口:
 499-718039-001 
 然後再email / inbox以下資料比我地: 
英文姓名、商品名稱、圖片、呎吋、顏色、過數時間日期、入數金額 
為免first choice 冇貨/冇size/冇色,請提供埋second choice。以節省時間。 

同以往一樣,我地分兩期付款:
第一期DEPOSIT HKD=USD商品總值 x 10(已包商品價錢+sales tax+服務費) 

我地採取多除少補o既計算方法,即係如果第一期收多o左,
我地會o係第二期扣番錢;
相反,如果第一期收少o左,我地會o係第二期補番錢,
絕對唔會食你價! 

第二期 HKD=(USD美國境內運費+國際運費) x8
 (約USD8-9一磅已包保險)+包裝費HKD5
美國境內運費會計人頭平均除開。

 我地會集合其他order一齊寄出,國際郵費同樣係share,
按order重量比例除開。保險費則根據商品總值而定。
香港速遞費到付。由HKD20-100不等,視乎地區及重量而定。
如果貨品太重有需要加收速遞費用,敬請留意。 

成功買到o既話我地會等到寄番香港之後,再計算第二期費用,
然後發出通知比你地繳付第二期錢。 
貨到香港而我地又收o左第二期錢就會安排速遞送貨,
如果買唔到貨品,我地一定會退番錢比你地!
有興趣就email 到mrsbigapple.ny@gmail.com
或者留facebook inbox message問我拎catalogue啦 ~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...