最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

4.03.2012

4月A & F (and kids) ,Hollister 團購召集!

Best Blogger Tips
詢眾要求再開團!教你地點睇Clearance啦:

呢度然後click左邊menu "by rating"
你見到個rating 高(即係有90-100)
而Country又係United States 0既你就可以試是但一條
然後打A&F / Hollister 0既link就可以睇到Clearance 0架喇!
如果一條link唔得你就逐條試,一定會睇到

每個牌子滿10件成團,一滿25件即截
4月4號11:59pm 截單喇 ~~
訂唔切0既客人唯有等下一團,敬請原諒!

因為係Clearance,所以d貨去得好快,有機會會冇色、冇size甚至冇貨
到時候來來回回email叫你再揀過可能已經太遲o架喇
為o左令大家都可以買到心儀o既貨品,落單o既時候,
可以o既話請寫兩個size,兩個色、又或者寫定多一至兩個alternative
揀好貨品,請email以下資料比我,我會報價比你:

* 英文姓名:
* 商品名稱:
* 商品編號:
* 商品顏色(寫兩個):
* 商品尺寸(寫兩個):
* 其他(如適用,可以寫多一至兩個alternative):


價錢計法:

1)共分兩期付款

第一期款項HKD計算
USD貨品總值x10=HKD

confirm 0左 order 0既客人一定要比0左第一期我地先會幫你落單0架 ~~

第二期款項HKD計算
USD(美國寄香港運費)x 匯率 8 + 包裝費HKD5
香港速遞費到付。由HKD20-50不等,視乎地區而定。

我地採用多扣少補o既計算方法
意思即係如果第一期我地收少o左,我地會叫你o係第二期補番
相反,如果第一期我地收多o左,我地會o係第二期扣番錢
買唔到我地會退番錢比你,絕對唔會食你價!

快d叫埋d friend一齊落單啦!:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...