最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

4.24.2012

Best Blogger Tips
e.l.f. 母親節買一送一優惠已截單,反應非常之熱烈,真係好多謝大家支持呀!:) 4月尾會寄貨,大約5月頭你地會收到。我地會keep住update大家status o架喇!所以記得要留意inbox 或者email,ok?:)

另外上個禮拜收到o既貨點解遲遲未送貨呢,係因為我地其實係預繳o左郵費比快遞公司,佢地要等到我地收到貨先會再寄張單比我地對數,睇下個郵費有冇出入。因為我地到而家仲未收到張單,所以未能夠confirm郵費(其實基本上就唔會有太大差別o既)。為o左唔好令大家再等到頸都長,我地都係決定以預繳o個個郵費計o左第二期,再送貨比大家先。到我地真正收到張單而如果真係有咩出入我地先再聯絡大家啦!

再一次多謝大家支持!:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...