最新消息


*最新消息*

*kate spade Surprise Sale快快快快團已截單並成功訂購!反應好好呀!多謝各位支持!!!:D

*8月A&F, Hollister 團購已截單並成功訂購!*反應非常熱烈,多謝各位支持!!!:D

4.06.2012

團購規矩,嚴格執行,敬請遵守!

Best Blogger Tips
想再一次重申一下團購o既規矩,以後截單前仍未落訂o既朋友我地係一定唔會幫你落單,呢個rule由第一次開團o個陣已經寫得好清楚,我地一定會keep到好strict,唔會接受任何excuse!

有前科o既朋友,唔好意思,我地將會永久blacklist你。咁樣做係為o左對有交帶又準時過數o既客戶公平,保障到佢地可以買到心儀o既貨品。

我地賺o既代購費真係唔多,搞團都只係為大家買個方便,希望大家明白我地o既難處。好多謝大部份o既客戶,你地好多都好好,就算最終唔join 團都起碼會通知聲我,而confirm o左order o個d客戶又會準時過數!真心多謝你地o既支持!^^ 我地會繼續努力!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...